3 فرسان



3 فرسان

كلمات سيد حجاب

الحان عمار الشريعي

كلمات الاغنيه

3 فرسان كانوا راجعين من غزوة ..

كانوا راجعين من غزوة يا سلام ..

 كانوا راجعين من غزوة .. أمفش .. 

اصغر واحد فيهم كان في ايده روده

اصغر واحد فيهم كان في ايده روده يا سلام

كان في ايده ورده ..امفش

بنت السلطان كانت في الشباك واقفه

بنت السلطان كانت في الشباك واقفه يا سلام

 كانت في الشباك واقفة  .. امفش

فارس يا شجاع تسمح تديني الورده

فارس يا شجاع تسمح تديها الورده يا سلام

 تسمح تديها  الورده ..  امفش

بنت السلطان  تسمحي تكون ليا

بنت السلطان  تسمحي تكون ليه يا سلام

 تسمحي تكون ليه .. امفش

فارس يا شجاع روح اطلبني من ابويا

فارس يا شجاع روح اطلبها من ابويا يا سلام

 روح اطلبها من ابوها  .. امفش

 مولانا السلطان انا طالب ايد بنتك

 مولانا السلطان دا طالب ايد بنتك يا سلام

  دا طالب ايد بنتك .. امفش

فارس يا شجاع عندك اموال كتيره 

فارس يا شجاع عندك اموال كتيره يا سلام

  عندك اموال كتيره ... امفش

 مولانا السلطان انا عندي 3مراكب

 مولانا السلطان ده عنده 3مراكب يا سلام

  ده عنده 3مراكب  .. امفش

اول واحده فيهم مركب مليانه دهب

اول واحده فيهم مركب مليانه دهب يا سلام

مركب مليانه دهب  .. امفش

تاني واحده فيهم مركب مليانه فضه

تاني واحده فيهم مركب مليانه فضه يا سلام

 مركب مليانه دهب  .. امفش

 اما التالته فاضيه عشان نتفسح  فيها

 اما التالته فاضيه عشان نتفسح فيها  يا سلام

اما التالته فاضيه عشان يتفسح بيها   .. امفش

فارس يا شجاع وافقت اديلك بنتي

فارس يا شجاع وافق يديلك بنته يا سلام

وافق يديلك بنته  .. امفش


مولايا السلطان انا متشكر جدا

مولايا السلطان هو متشكر جدا يا سلام


 هو متشكر جدا .. امفش

فارس يا شجاع لا شكر علي واجب


فارس يا شجاع لا شكر علي واجب يا سلام


 لا شكر علي واجب .. امفش


بنت السلطان ابوكي خلاص وافق


بنت السلطان ابوكي خلاص وافق يا سلام

  ابوكي خلاص وافق ... امفش

 فارس يا شجاع بس انا مش موافقه


 فارس يا شجاع  دي هي مش موافقه يا سلام


   دي هي مش موافقه .. امفش


بنت السلطان انا حانتحر قدامك


 بنت السلطان دا حايتتحر قدامك يا سلام


 بنت السلطان دا حاينتحر قدامك ... امفش

فارس يا شجاع انا كنت باهزر

فارس يا شجاع هي كانت بتهزر يا سلام


هي كانت بتهزر يا سلام... امفش

بنت السلطان طب انا ضحكت عليكي


بنت السلطان ماهو ضحكت عليكي  يا سلام

 ما هو ضحكت عليكي ... امفش



للتحميل



للاستماع


0 التعليقات :

إرسال تعليق